Často kladené otázky

Je registrácia povinná?

Registrácia nie je povinná, ale vďaka nej môžete získať zľavy na ďalší nákup. Čím viac u nás nakupujete, tým vyššiu zľavu máte. Anonymne sa môžete ľubovoľne pohybovať po celom online nákupnom systéme a prezerať ponúkané produkty. Pre uskutočnenie objednávky je však nutné prejsť objednávacím procesom, v ktorom zadáte potrebné údaje.

Prečo mi neprišla odpoveď na email?

V prípade, že email od nás nemáte vo svojej hlavnej schránke, skontrolujte si nevyžiadanú poštu ( SPAM ). Aby ste sa vyhli komplikáciám, uložte si našu emailovú adresu ako dôveryhodnú.

Kedy dostanem objednaný tovar?

Všetky produkty, ktoré nájdete na eshope, máme na sklade. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Tovar kompletizujeme a zasielame v čo možno najkratšom čase, zvyčajne ihneď po potvrdení objednávky a najneskôr do dvoch dní. K tejto dobe treba pripočítať približne 2 - 4 dni, teda čas, ktorý je potrebný na doručenie tovaru k Vám Slovenskou poštou. Pri doručení kuriérom je to 24 hodín od odoslania zásielky. Informáciu o odoslaní zásielky zašleme na Vašu mailovú adresu. Pred dodaním Vás pošta alebo kuriér budú informovať SMS správou, prípadne telefonicky.

Môžem vrátiť zakúpený tovar?

Ak by Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovoval, jednoducho nám ho do 14 dní od prevzatia zásielky pošlite späť. Výrobok nám zašlite poštou ako doporučenú zásielku (náklady na vrátenie tovaru znáša v tomto prípade spotrebiteľ) na našu adresu spolu s kópiou dokladu o zakúpení.

Dbajte na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Ak dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám vrátime prevodom na Váš účet.

Ak máte otázky ohľadne tovaru, použite prosím kontaktný formulár, ktorý sa zobrazuje pri každom produkte. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

ODOBERAJTE NOVINKY:
Dostávajte na mail informácie o všetkých akciách a novinkách